Pogoji poslovanja
Splošni pogoji spletne trgovine eHorti.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
S spletno trgovino eHorti.si upravlja podjetje (v nadaljevanju »ponudnik«):
eHorti, podjetje za proizvodnjo, trgovino in storitve d.o.o.
Zvezda 18,
1210 Ljubljana – Šentvid
Davčna številka: SI15911900 (zavezanec za DDV)
Matična številka: 8795622000
Osnovni kapital: 7.500,00 EUR
eHorti d.o.o. je ponudnik storitev e-poslovanja. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (ob oddaji spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Za nakup v trgovini eHorti.si se ni potrebno predhodno registrirati.
Dostopnost informacij
Ponudnik kupcu zagotovi naslednje informacije:
- Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta),
- bistvene lastnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
- dostopnost izdelkov (izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu ehorti.si, je dostopen v razumljivem roku),
- pogoji dostave izdelka (način, kraj, rok dostave),
- vse cene so jasno in nedvoumno označene z prikazom, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
- način plačila in dostave,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop,
- pojasnilo postopka ob pritožbi ali uveljavljanju garancije, vključno z podatki o kontaktni osebi oz. službi za stike s kupci.
Ponudba izdelkov, rok za dobavo in prevzem
Ponudba izdelkov v spletni trgovini ehorti.si se zaradi narave poslovanja preko spleta lahko spreminja ter ažurira. Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi, je 1 – 5 delovnih dni za dostavne naslove v Sloveniji.
Načini plačila:
- po povzetju
- s plačilnimi karticami Visa, Mastercard
- PayPal
Cene
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Vse cene so izražene v EUR.
Vse posebne ponudbe na spletni strani veljajo do navedenega datuma oziroma do razprodaje zalog.
Akcije in posebne ponudbe se izključujejo, razen če je navedeno drugače. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.
Postopek nakupa
Stranka na spletni strani izdelka, ki se nahaja na osnovni domeni www.ehorti.si s klikom na gumb Naroči tukaj preide v zaključek naročila, kjer lahko kupec spremeni količino izdelka, ki ga naroča.
Kupec izpolni podatke za dostavo ter izbere način plačila. Kupec svoje naročilo zaključi s klikom na gumb NAROČI.
V kolikor je naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani prikaže potrditveni tekst.
Poleg tega bomo na elektronski naslov, ki ga je kupec vnesel ob registraciji ali vnosu podatkov za dostavo, poslali elektronsko sporočilo s podrobnostmi o naročilu in plačilu.
Kupec lahko brez posledic odpove naročilo v roku 1 ure od prejema tega obvestila.
Kupoprodajna pogodba med spletno trgovino in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za spletno trgovino kot za kupca. Dostop do pogodbe je možen osebno na naslovu podjetja, po pošti ali po e-pošti. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kupec prejme davčno potrjen račun, na e-naslov, ki ga je navedel ob naročilu.
Varnost
eHorti d.o.o. uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.
Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku eHorti.
Odgovornost za stvarne napake
Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.
Omejitev odgovornosti
eHorti se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da eHorti včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh.
V takem primeru, bo eHorti kupca obvestil spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
Izključitev odgovornosti
Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine.
V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te.
Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo ob naročanju blaga na spletni strani.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Pritožba se odda prek e-poštnega naslova: info.si@ehorti.com. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem.
Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.
Pravno obvestilo
Spletna trgovina eHorti in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.